Life begins at the end of your comfort zone!

1 april 2016 - Dinxperlo, Nederland

De titel is gewoon goed gejat, niet slecht verzonnen voor iedereen die dat natuurlijk dacht!

- Nog plannen Detje?
Euhm ja... ik ga naar Australie.
- JIJ?
Jep.
- Hoe lang?
6 weken.
- Zo lang?
Jep.
- Met wie?
Alleen.
- ALLEEN?? Nou, sterkte/succes/gaaf/zou het niet durven/heel cool/misschien voel je je wel heel eenzaam (jaaaaa dat was de meest empathische!!)/als je maar terugkomt.
(Kijk zelf even of je antwoord er tussen staat, haha).

Met nog een dikke week te gaan begint het nu wel op te schieten. Er gaat een (reizigers)wereld voor me open: van universele gootsteenstopper (die verdomd veel lijkt op een tepelhoedje....) tot een safetyfluitje. Van 'chillydoekjes' (jaja, google het maar even mannen) tot lakenzak tegen de bedbugs. You name it en ik weet inmiddels wat het is.

De omgeving begint langzamerhand afscheid te nemen alsof ik nooit meer (levend) terugkom, hahaha. Dus ik hop van etentje naar borrel naar koffie afspraak en weer terug. Ik kan hier wel aan wennen!! (Ik vertel er maar niet bij dat het echt 'maar' 6 weken is en dat ik echt wel terug kom!!)

Nog een weekje knallen op het werk en dan let's go bananas!!

JoeJoe! X

1. Willum:
    1 april 2016
    Mijn reactie staat er een paar x in haha. Die van tepelhoedjes onder andere, dit mede mijn huistelefoonnummer die verrekte veel op het verloskunde nummer lijkt en dus allerlei vragen krijg over dit soort vragen. Ik wens je kats veel plezier, het is een pracht land. Morgen eerst nog een soort van "afscheidfeesie" samen
  2. Huib:
    1 april 2016
    Veel plezier zus maar bepaalde dingen kun je beter voor jezelf houden. :-)
  3. Piet:
    1 april 2016
    Heb maar eeeen vraagje... Hoe moet dat dan met de tent? Huuuuuln.
  4. Nath:
    1 april 2016
    Lieve Ber, ik ga je ontzettend missen! Zo lang weg! Man man. Ik wist niet eens dat je ging! Veel plezier op je wereldreis. Wel koala's op de foto zetten he! X
  5. Geja Wielens:
    Hoi Bernadet
    Als je los laat heb je twee handen vrij (ook gejat hoor) om alle avonturen vast te pakken Goeie reis en heel veel plezier!!
  6. Hanneke:
    wiehoeoeoeoeoeoeoeoeoe
  7. Petra:
    1 april 2016
    Ik vind het nu al leuk om te lezen En 't feest is nog niet eens begonnen!!!
  8. Simone:
    2 april 2016
    Superleuk ber! Volgens mij ga je veel pret beleven
  9. Patricia:
    2 april 2016
    Denniebet: heel veel plezier in Australië! Wij zijn erg ook geweest en vonden het heel mooi! Wij gaan meelezen! Liefs Tygo en Sophie
  10. Moniek:
    2 april 2016
    Whahahaha nu al geweldig, jouw reislogger!
    Hoop echt dat je een fantastische reis gaat beleven, heb ik alle vertrouwen in!
    Dikke zoen!
  11. Lisa:
    2 april 2016
    Godver Ber, Wat ben ík trots op jou!!! Dit is echt fucking stoer wat je gaat doen, 6 weken reizen/chillen/genieten/stoere dingen doen/nieuwe mensen ontmoeten/mooie dingen zien/beleven/zintuigen prikkelen/etc/etc. Zoooooo super vet! En ja, ik moedig je alleen maar aan, want het gaat fucking amazing worden! Kun je rekenen? Reken maar van yes!!!! Ik ga je op de voet volgen, dus ik laat je toch niet helemáál alleen! I love you bernie babe en zie je nog next week in Damsco! Liefs xxxxxxx van mij
  12. Vincent:
    3 april 2016
    Jow BB ( die is van mij Lisa, jatten lukt je allemaal al aardig zie ik ;)).

Fijn dat we je kunnen volgen. Machtig avontuur. Gaaf dat je doorzet. Trots op je.
    Ook voor Aussi-land geldt dat we komen als je ons nodig hebt!!
    Veel plezier met de voorbereiding de komende weken.
    Wij vieren het leven door in de komende weken zoals je dat van ons gewend bent.
    X
    Uncle Vinnie
  13. Loes:
    5 april 2016
    Waaaaaaaah vet dat je gaat! Gaat helemaal goed komen daar, je komt vast zwart en een grote grijns verder weer terug :D ik ga je zeker volgen en gooi der maar flink wat Ber grappen tegenaan. Go get them Tiger (whahaha mijn telefoon zegt er vanzelf Woods achteraan :p) Goeie laatste week! X
  14. Kim splitthoff:
    9 april 2016
    Bernadette,
    Wij wensen je nogmaals ontzettend veel plezier en een geweldige ervaring rijker.
    we hopen je avontuur een beetje te volgen op deze manier.

Lieve groetjes Igor,Kim, Senn en Kiki
  15. Rune:
    10 april 2016
    Wat stoer Bernadette! Heb je nog tips nodig? Kan ze zelfs live overbrengen want wij zijn van 11 t/m 13 april nog even in Sydney voor we weer naar Amsterdam vliegen :) Let me know als je zin/tijd hebt voor een bakkie. Fijne reis iig!
  16. William:
    10 april 2016
    Toppie. Biertje en roseeeetje in de zon in mijn tuin; an mun nieuwe bar en in het nieuwe zwembad. Ut gaje goed in aussieland. Bis bald
  17. Vincent:
    14 april 2016
    Hee Bernie Babe,
    We beginnen nieuwsgierig te raken terwijl we hier in de zon op het terras zitten ( met de jas aan).
    De foto's op de APP waren in ieder geval geweldig.
    Ben ernstig benieuwd naar je eerste ervaringen.
  18. Tom:
    14 april 2016
    Bernadette!

We wensen jou alle geluk van de wereld (ook nog na de komende 6 weken uiteraard). Super leuke eerste blog. We gaan je zeker volgen. Bedankt voor alles de afgelopen weken en maak er een fantastische reis van!

Dikke kus Tom, Marjolijn, Saar & Tijn (5015 en 57)
  19. Dette:
    15 april 2016
    Lieve allemaal,
    I'm still alive.
    Wat een reacties!
    Not normal (ik raak al zo verengelst ;-), whahah).
    Heb een beeeetje waaifaai problemen maar komt goed. Trouwens ook nog geen tijd gehad voor m'n eerste blog (druk druk druk) maar komt eraan in dezer dagen.
    Dus uncle Vinnie, duurt niet lang meer.
    Tom en Marjolijn: ongelooflijk gefeliciteerd!! Wat een big boy! Ik zei toch boven de 8 pnd, hahaha.
    Geniet van deze bijzondere periode.
    Wat een lief berichtje, erg tof.
    Van allemaal trouwens, heel cool.

Eerst even m'n biertje opdrinken, prioriteiten stellen heh mensen.
    X
  20. Christa:
    16 april 2016
    Hee buuv, heb me kapot gelachen om de selfie met de kangoeroe. Heb m iedereen laten zien. Zo fijn dat je zo relaxed bent. Ik moet nu omkleden want we hebben dat leuke feestje van Anne, weet je wel, waar jij ook bij hoort. Jammerrrrrrrrrrr